fredag 16 januari 2009

Tror hon att jag är lite "slow"?

Kom typ precis hem från jobbet. det var helt ok, om man bortser från en kärring i personalen (jobbar inom äldrevården så beatchkvoten är hög). I alla fall så var jag klar med mitt så jag tänkte att jag kunde kunde ta upp frukost brickor till dem som äter i sina lägenheter. Så går jag förbi personen i fråga så säger hon till mig, i en ton som bara osar fuck you "ta upp brickorna" som en jävla kommendora. Jag tänkte jaja skit samma, så jag säger så glatt jag kan "javisst inga problem", och då börjar hon räkna upp för mig vilka jag ska ta till, vad jag ska ta till dem, hur jag ska ta till dem, exempelvis "men bre inte hennes mackor, det kan hon göra själv". jag har fan haft mitt jobb sen nio månader tillbaka, inte nio dagar.
Fucking beeaaaaaaaaach!

yours sincerly Philip Gredfors

Förövrigt anser jag att blondinbella bör förstöras.

Inga kommentarer: