söndag 18 januari 2009

Bakis, jobb och annat meningslöst tjafs

Jag har varit bakis hela dagen, blö! (frossat i chips och äppeljuice). Men jag får säga att det var ett tag sedan jag hade så kul ute på krogen, kom hem halv sju på morgonen.
Har fortfarande inte hört av min nya arbetsgivare om när jag ska börja. Tycker att det är skitkonstigt då jag vet att dem har stort behov av timmvikarier (i och för sig verkar hon en aning tankspridd).
Jag tror att detta kommer bli en tråkig vecka, har bara en sak inplanerad det är att gå till frissan i morgon (hela det här året har än så länge varit en lång fucking bad hair day).

yours sincerly Philip Gredfors

Förövrigt anser jag att blondinbella bör förstöras.

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag upptäckte att jag också har en tid inbokad för lite Style by Mats, i morgon! Syns då