söndag 25 januari 2009

Bitch and mown about it

Har hunnit med väldigt mycket denna helg. Har hjälpt min syster att flytta både fredag och lördag. Låt mig bara säga gash vad hon har mycket prylar för att ha bott i en etta.
Jag har också hunnit med att parta både fredag och lördag. Så på lördag morgon var det lite av en pärs att stiga upp bakis för att bära sängar, soffor osv. Men ack den som låter sig besegras av sådana banala saker som hangovers. Så jag bar på sängar, soffor mm. Och med lite mat och avkoppling bakom sig så var man på det igen. Vilket leder till mitt nuvarande tillstånd där man finner sig vara lika intelligent som en säck med skit/ Blondinbella. Men det är ju som de säger att var man är sin lyckas smed, eller antismed i mitt fall.
Inte nog med detta, jag ska jobba långa pass på jobbet de närmaste tre dagarna (föööööööööck).

Yours sincerly Philip Gredfors.

Förövrigt anser jag att blondinbella bör förstöras.

Inga kommentarer: