fredag 18 maj 2007

mitt första blogginlägg

ja så har man skaffat sig en blogg........(check i listan). som jag precis sa till markus: jag är nog den människa som sämst hänger med i den tekniska utvecklingen (jag skaffade min msn så sent som i förra veckan). men förhoppningsvis (beroende på hur man ser det ) kommer också jag att teckna en prenumeration på teknikens värld så småningom.

För er som inte känner mig, så är jag en inbiten rökare vid namn philip som är en rätt cynisk och bitter typ vars hem är förlagt i den jävligt tråkiga staden (känns mer som en by) ängelholm som ligger i norra skåne.
Jag är inom kort 18 år gammal och går bildestet. På min fritid går jag långa skogspromenader (nej jag bara skoja, vad tror ni om mig), är jag politiskt aktiv i ssu, sitter framför den här mackapären mm.

Min familj består av min mor lisbeth, min (som hon själv uttryckte det) eminenta syster johanna, min bror micke med barn samt min syster jessika med barn.

Jag vet inte hur ofta jag kommer skriva. Om man får tro på talesättet att "man kan inte få för mycket av det goda", så får det väl bli vardagligen.

(jag vet inte riktigt hur jag ska avsluta, så ni får några alternativ så ni kan välja själva)

kamratliga hälsningar

your´s sincerly

adjö

mvh

på återseende

/// philip

Inga kommentarer: