onsdag 15 december 2010

For godness sakes Philip!

Jag tror att detta börjar bli en årlig tradition att jag blir lite trött på att blogga- glömmer bort min blogg- återupptäcker att jag har en blogg- upptäcker att folk faktiskt gillar det jag skriver- börjar blogga igen.
Ja för er som kanske kollat in här då och då i hopp om nån ynka rad om mitt liv eller mina iakttagelser kan jag förtälja att inte mycket har hänt sedan mitt senaste (postumt bevisade) lögnaktiga inlägg. Jag jobbar kvar på vårdboendet med den lilla förändringen att jag jobbar natt istället för dag, bor således fortfarande i Ängelholm (gash suck!). Har inte hittat nån karl trots trevande sporadiska försök. Jag är fortfarande bitter, kass på att hålla ordning hemma och glömsk. Som sagt inte mycket har förändrats.
Jag kan väll bara hoppas att jag här med bryter traditionen och börjar leverera igen.

Your's sincerly Philip Gredfors.

Förövrigt anser jag att Blondinbella bör förstöras.

Inga kommentarer: