lördag 8 december 2007

hmmm.........hmmm?

Det måste vara något freak löst i ängelholm. För när jag går ut med min hund brukar vi gå på en gräsplätt bakom ett av husen där jag bor och där brukar man finna färdigrättsförpackningar med lite ärtor, morötter eller liknande kvarlämnat. Jag fattar verkligen inte hur det kan hamna just där, där bland avföring från hundar och annat mög. Jag menar det är inte den mest gemytliga matplats jag kan tänka mig. Alla årstider, alla väder. Jävligt konstigt...hmmm?

Your's sincerly Philip Gredfors

2 kommentarer:

Anonym sa...

FACKING BRA BLOGG. Vetetusan hur jag hittade den, sökte på Nijazov tror jag. Hur som helst, gillar det, uppdatera OFTARE

philip sa...

i am most humbled, hade jag svarat om jag vore britt. nya inlägg kommer framöver.

yuors sincerly philip gredfors